Saltpetersyra

Snö, snö, snö!

Publicerad 2011-12-19 21:19:40 i Vardagliga livet,

Ett vitt landskap mötte mig när jag hade vaknat. Underbart!

Fick lite sovmorgon i morse, vilket var skönt, och fick skjuts in till skolan av moder.
Ingen samhällskunskap, men däremot ett klassråd där mentorn pratade om stölden av julsaker som förekommit mellan program...Suck...

Hade sedan Design/Konstruktion B och målade "träd" som ska vara placerade på vår terrängmodell. Kvistar och granskott i skala 1:100 målades vitt, vitt och vitt!


Handlade julklappar åt syster efter skolan, med farmor, efter att broder hade svikit mig och istället stannat hemma... Så jäkla lat! Hittade lite grejer och drog sedan hem för att kolla lite film, skriva önskelista åt far och ska strax plugga lite!

Något som jag är grymt nöjd över är att slutbetyget i Svenska B är kirrat. MVG!! Så sjukt nöjd. Äntligen lite resultat som väger upp för de dåliga (som varit sämst hitills i historien)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela