Saltpetersyra

Nana nana

Publicerad 2011-12-12 20:51:11 i Vardagliga livet,

Sprang ner till banken efter skolans slut. Fixade, den förhopningsvis, sista utbetalningen och drog mig till farmor för att se om hon var hemma, vilket hon visade sig att inte vara.
Ringde mamma och ordnade med hämtning. Fick lov att gå till Edblad & Co först för att sedan bli upplockad. Detta ändrades snabbt och jag begav mig istället till badhuset för att bli upplockad... inga nya ringar idag heller alltså. So sad!

Kikade på senaste avsnittet av "The paradox" och började kolla på serien "The Vampire diaries" Lite fel att börja mitt i kanske, men jag har i alla fall läst de första böckerna ;)

Julklappsinförskaffning bokad till fredag den 16 december. Shoppa gale't blire då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela