Saltpetersyra

Julmarknad

Publicerad 2011-12-04 15:40:05 i Vardagliga livet,

I fredags så var det Sacomässa i Älvsjö. Pokerligan drog dit. Hemma i Norrtan så drog vi till Coop för att handla snacks och efter det så käkade vi middag på Mc'eDonken innan Sandra körde oss hem till mig. Blev lite husesyn och sedan IDOL och Run Timmy!!!

På natten till lördag så passade Karlsson på att kissa i min säng och 07.00 gick jag upp för att så småningom ta mig in till Norrtan och hänga ensam på Roden från 09.15 till 10.00 - Öppet hus. Resterande personer ur Surfa Enklare kom och sedan lullade vi bara runt, och gjorde inte mycket... 5 timmar helt bortkastade...Var sur, trött och ledsen när jag kom hem. Gibbade Spiral Knights, länge sedan sist, och jag och Bobban provade ett nytt spel "Alien Sworm"

Idag så har jag slafsat runt lite på internet och gått på julmarknaden i Norrtan. Köpte en kofta och mössa H&M och även en julgranskula i fattigmanssilver föreställande ett ekollon på Akeba. Mycket tjusig, funderar på att köpa 2 till!



Ikväll blire plugg för hela slanten och madrassen måste fixas...

Hittade halsband som jag vill ha från Chique och mayorekeblad




Jag har under en lång tid velat ha en gammal fågelbur. Tycker att de är så sjukt snygga! Denna är från countrybymail

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela