Saltpetersyra

JULLOV!

Publicerad 2011-12-22 21:07:54 i Vardagliga livet,

Spenderade första dagen på lovet med... att sova.
Ångest!! Vaknade 12.15, inget vidare. Ställde mig och fixade lunch åt t-bror och mig, men sedan när den var klar så dissade han mig för att han inte ville sabba statistiken på HON. Fyfan vad sämst, där hade jag stått och lagat mat åt honom och så äter han inte ens med mig...

Gibbade lite Spiral Knights efter lunchen och köpte ett autogun. Hoppas att den är grym! Fick dock inte mitt svärd som jag ville ha ;)

Band ihop en krans och hängde upp den på dörren, innan vi stack iväg till Norrtan för att handla. Kom hem med fyra tröjor och 700:- fattigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela