Saltpetersyra

Hållbar miljö och utveckling

Publicerad 2011-12-13 22:50:03 i Vardagliga livet,

There's nothing that a hundred men or more could ever do
I bless the rains down in Africa
Gonna take some time to do the things we never had


Pluggar inför provet i morgon, svårt eftersom jag inte vet hur mycket jag bör kunna inom angivet område.

Ska åka hem till min mormors syster på jullovet och hjälpa till att sortera några av Mynt-Larssons oersättliga samlarföremål. Vykort! Han hade/har en sådan enorm privat samling på gamla rariteter. Dessa ska säljas, prcis som mycket annat av hans tillhörigheter redan har gjorts. Lite sorglit tycker jag. Leif (som han hette) bidrog med många gamla fotografier till exempelvis Norrtäljetidningen och dess familjesidan.
Han var så sjukt levnadsglad, älskade- och berörde alla runt sig, och hans död har lämnat många luckor. Hans död väcker fortfarande sorg hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela