Saltpetersyra

Fäller sakta tårar

Publicerad 2011-12-11 21:29:03 i Vardagliga livet,

Spenderade helgen hos käre gamle pappsen!

Gick hem tidigare från skolan i fredags, mådde pyton. Vidrig bussresa hem, men när jag väl kom hem så mådde jag nästan bra. Kollade på "Dirty dancing 2" (mysig film). Käkade taccos och kollade på tv. Höll på att slockna flera gånger, men satte mig tillslut med labbrapporten i 4h för att så småningom gå och sova vid 00.30... Vaknade vid 10.30 på lördagen och var upp i 1h innan jag återigen gick och lade mig. Hade inga krafter, men gick ut för att kolla julgran och såga ned en annan gran på tomten (för att få ris) med syster, var sedan pigg (kanske var det luften).
Efter så kollade jag på skidskytte och andra trevliga vintersporter! Älskar't!!!

Pinsamt nog har jag aldrig tidigare kollat på "Arn", men det har det blivit ändring på i lördags! Överaskande nog så var filmen bra!

Kom hem till mamma idag. Har kollat på "Bröderna Reyes" och filmen "Jag saknar dig". Sorgligt, sorgligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela