Saltpetersyra

LOPPIS!

Publicerad 2011-08-07 21:04:42 i Vardagliga livet,

Herregud snart börjar skolan! Och tyvärr så har jag jobbat hela lovet, lite ångest över det. Jag som så gärna hade haft lite lov också :O Men i alla fall så har jag redovisning nu på torsdag på Roslagenssparbank, vi ska avveckla våra företag och innan redovisningen bjuds vi på mat! Det ska bli spännande att se hur de andra har lyckats med sina företag!

Har varit på bakluckeloppis i Norrskedika med delar av Loppisligan! Supermysigt, och även med tältningen kvällen innan! Hittade en hel del trevliga fynd och jag gjorde av med endast 65 kronor inklusive mat.
Funderar även på att göra om i mitt rum framåt hösten. Funderar på denna tapet. Riktigt sugen faktiskt, vet dock inte om jag ska ha en fondvägg eller tapetsera hela rummet.
Funderar även på att köpa denna stora klocka. Har velat att pappa ska köpa den och ha i köket, men han verkar inte riktigt ha nappat på det. Så då får väl jag köpa den till mig själv istället :)
Och en Kånken har blivit inhandlad av min käre far åt mig. Supernöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela