Saltpetersyra

Nostalgi!

Publicerad 2011-08-09 20:26:14 i Vardagliga livet,

Funderade nyligen på en serie som jag följde när jag var mindre, och idag kom jag mig för att kolla upp vad den hette. Sökte med ytterst enkla sökord på Google och fick fram vad jag sökte! "Monarch of the Glen" eller som den heter på svenska "Karl för sin Kilt" Och gud vad jag gillade denna serien. Funderar på att återse några avsnitt tillochmed.


Haha, en kompis till mig ringde mig i morse när jag halvsov och berättade att vår intervju kom med på Norrtelje Tidnings förstasida! Shit alltså, det var inte vad vi räknade med kan jag säga. Vi hade tänkt oss en sida, max! Lite roligt ändå kan jag tycka att vi dels var med på förstasidan och hade sida 4-5 också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela