Saltpetersyra

Missmod

Publicerad 2011-08-09 21:17:08 i Vardagliga livet,

Japp, någon 5-dagars båtresa blidde det inte för mig i år, nej. Jag som hade sett fram emot det i flera månader, men har man förpliktelser så har man. Det brukar vara så himla mysigt, med bad, tältning och sena kortkvällar. Och att puttra i en gammal gedigen träbåt gör inte det hela sämre! Men som sagt, så kan jag inte följa med, måste nämligen hålla en redovisning för hur det har gått med mitt företag för alla på Egen Sommar och alla andra som vill komma.

Frågan är hur det blir med nina nära och kära, om de kan komma. Pappa kan inte komma eftersom han är ute på sjön och mamma vet jag inte om hon kan. Min gammelmormor fyller nämligen 91 samma dag, så vi får se. Farmor kanske kommer och kollar i alla fall. Efter blir det kanske att gå och se på invigningen av Gustaf II Adolfs park i Norrtälje.

Någonting som muntrar upp mig är i alla fall Mumford and Sons engagemang i deras musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela