Saltpetersyra

Jobb, jobb, jobb

Publicerad 2011-08-24 19:43:31 i Vardagliga livet,

Har varit ute på APU i exakt tre dagar (jag vet att det är en sjukt lång tid ;)) nu! Börjar så smått känna mig hemma på arbetsplatsen, dock så känns det som att jag redan har varit där i veckor och om det är en bra eller dålig känsla vet jag inte. 

Jag har gjort allt från att göra en förteckning i Excell på hur många fönster/dörrar det ska vara i varje rum på en enplansvilla och vilken typ av fönster det är i rummena, till att sitta och skissa på olika lösningar på en tillbyggnad som ska göras på en annan villa (resultat ses nedan, som tyvärr endast är fotat med min mobil)

Min handledare skämtade idag om att han skulle behöva anställa mig för att han just nu har så mycket att göra, eftersom han är ensam arkitekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela