Saltpetersyra

Allsång på Skansen

Publicerad 2011-08-17 15:48:27 i Vardagliga livet,

Efter skolstarten igår, med tillhörande kortspel med Pokerligan, så stack jag iväg till tandläkaren. Väl där så fick jag vänta i två timmar på min tur, eftersom jag inte orkade gå på stan och fördriva tiden. När jag väl fick komma in så lagades tråden i min underkäken och sedan stack jag iväg tillbaka till Östra Station och plockades upp av min käre gamle far.

Och vi begav oss till.....(Rubriken avsöjade mig kanske) till Skansken! :)
Väl där så mötte vi upp min mamma och min syster och käkade lite mat. Sedan tog vi en rundvandring bland djurena, Lodjurena hade fått några små gulliga avkommor!

Efter det slank mamma hem (av någon annledning?!) och jag pappa pch Sofia stannade för att titta på Allsång på Skansen! Jag vet inte om musiken var av den bättre kalibren, men trevligt hade vi det, och vädret var helt perfekt! Vi stod en bra bit bak vid scenen och jag ska erkänna att det var lite svårt att se (jag är ju dessutom rätt så kort) Ett tag så kollade vi på Allsången på Skansen i SVT Play på pappas mobil, men ljudet från scenen och rörelserna i mobilen var tyvärr inte riktigt synkade ;)

Sammanfattningsvis så var det riktigt mysigt, och det är något som jag gärna gör om nästa år, dock med bättre platser och kanske lite andra artiser!
Allsång på Skansen bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela