Saltpetersyra

School time? Nah

Publicerad 2010-11-01 15:21:21 i Vardagliga livet,

Nu är det dags för lov igen, vilket verkligen behövs. Tid för kroppen (framför allt huvudet) att få återhämta sig. Det är så mycket som jag vill/måste göra nu på lovet. Så det är bara att starta direkt och avverka några saker åt gången. Dessutom så måste jag ta mig i kragen och börja spana runt efter lite sommarjobb också, mycket mycket viktigt.
Ska dra till frissan också någon dag, och klippa av mycket av håret. Eller vi får se hur mycket jag vågar klippa av, men en hel del ska bort. Ska beställa lite kläder med morsan också, om hon någon gång kan slita sig från sina bloggar och nättidning. Men annars struntar jag i det... *Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela