Saltpetersyra

Drip drop

Publicerad 2010-11-22 20:52:04 i Vardagliga livet,

Jo, ni det är inte tätt mellan mina inlägg precis nej.
Farsgubben har precis fyllt 49 stora. Grattis till honom igen! Vi firade med skumpa och ståt. Okej, kanske inte riktigt det nej. Lite presenter, smörgåstårta och god dricka + självklart fina släkten! Mysigt säger jag bara.
En musikrekommendation kommer här:
En väldigt djup artist, med en enorm talang. Lite dystert, men livet är inte alltid det positiva. Namnet är Mark Kozelek, och han har bedrivit flera bra projekt som jag alla gillar.
Det första är Red house painters som jag hörde för första gången för ca 2 månader sedan. Det andra projektet är Sun kill moon, också grymt bra och sedan hans självbetitlade. Ett måste att kolla upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela