Saltpetersyra

Påsklov. Kvack Kvack

Publicerad 2010-03-28 15:00:21 i Vardagliga livet,


Stop looking at the floor...
I need to pour out this expansive dose of words.

Livet rullar på i ultrarapid. Dagarna går så jädra fort och nätterna passarer i en svindlande fart.

Vill bara passa på att berömma mig själv (A), att det går så jädra bra i skolan! Har fått maxbetyg på den muntliga powerpoint presentationen och i slutbetyg i Naturkunskapen! Så jädra nöjd med mig själv, allt arbete lönar sig verkligen.
Så har nu haft en period på ca 5 dygn (känns som mer) där jag bara kunnat ta det lugnt, slappna av och träffat vänner m.m.

Under denna följande vecka så kommer det bara hinna rassla till i takkronan innan den är förbi och jag sticker upp till Ljungdalen för en välbehövlig "semester"

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-28 23:04:59

get a life

Postat av: emilia

Publicerad 2010-03-29 18:20:10

ja, jag tycker verkligen att du ska ha en härlig semester efter allt slit :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-30 20:41:37

Tack Mili! :D Jag lovar att försöka ;) <3

Postat av: Marcus

Publicerad 2010-03-30 20:57:32

Ljungdalen ska de vara :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela