Saltpetersyra

Mitt huvud kommer att brista - riktigt fräscht!

Publicerad 2010-03-13 00:17:55 i Vardagliga livet,

Japp så har det varit skola igen då. Så jävla mycket skit har hänt, eller asså inget katastrofalt dåligt, men en massa småsaker precis hela tiden. Framförallt i skolan.

Bara idag så har jag förresten suttit med ett skolarbete (energiuppsats)i 5 timmar och hade 5 minuters marginal från inlämningstiden som var 00.00 hehe, ibland lyckas man xD Nej, det var väl inte riktigt det roligaste som man kunde göra på en fredagskväll...Missade "Legend of the seeker" också, skit också.
Har idag även skrivit ett muntligt prestationsmail till mentorn också och han sade tidigare idag att han verkligen uppskattar mailen. Så det är ju kul.
Tänkte sammanfatta veckan som varit också, både för er och för min skull. Inte in i minsta detalj, men om det hänt ngt spec. (A)

Fredag: Slutade 15.10 och stannade kvar i skolan fullständigt ensam fram till 16.40. Snacka om lämnad och under den tiden var jag en räddande ängel till Elin som glömt sitt energiarbete i skolan så jag skickade den till henne och efter det så delgav hon sin kärlek till mig. Haha, ja så kan det gå ;)

Torsdag: Slutade tidigt och kom hem till 15.00 :O Rekord! :D Käkade chokladcrisp som Simon bakat, eller snarare vispat ihop och kollade på "Fuskbyggarna" :D

Onsdag: Fullständigt jävla skitdag! :( Kmr till skolan 08.50 och det visar sig att alla lektioner är inställda utom den vid 14.50...Värdelöst! Som tur var så lyckades vi flytta fram fysiklektionen. Tänkte baka när jag kom hem...men blev sur på mamma och Kjell så jag pallade inte, dumma dem!

Tisdag: Normal skoldag. Träningsverk, eller snarare blåmärken kring fotvristen. Fucking ont! :( Skolinspektion i skolan, engelskaläraren berömde oss efter att en sådan snubbe varit med. Hon sade "Tack för att ni var så snälla" Bla.bla.

Måndag: Skridskoåkning med klassen, inte kul. Har inte åkt på år och dar...Jag som var så duktig förut.

++Att jag inte fick jobbet på Flygis, är varken arg eller besviken. Likgiltig faktiskt. Ska söka nästa år, det konstiga är att jag verkligen var nöjd med min prestation och tyckte att jag målade mig riktigt säljande på arbetsansökan. Aja, får plåga dem nästa år ;)
OchOch, jag träffade anonym person idag :) Hon var trevlig :O Shit, vad jag måste ha blivit en bättre person (Hm, var det jag som behövde ändras), mer förlåtande och kan gå vidare trots att ärret fortfarande sitter kvar på hornhinnan (bokstavligt talat)

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2010-03-13 13:58:55

Oj låter som en jobbig vecka och allt förstörs ännu mer när man missar serien :P men jag har en sida då du kan kolla i ganska bra kvalitet :) säg bara till så får du den!

Ha det bra puss<3

Postat av: The supervisor

Publicerad 2010-03-13 20:06:15

En riktigt jobbig vecka :O Haha, då blir det riktigt katastrofalt ;) Jao, schysst! Jag hör av mig sedan angående det och du får också ha det så bra! :D <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela