Saltpetersyra

Ljussken skönjas trots brandens täta dimma

Publicerad 2010-03-14 20:34:08 i Vardagliga livet,

Riktigt nöjd med helgen. Har varit riktigt givande! Har varit mestadels ute i garaget och meckat, sågat, borrat m.m. Skitkul :D Sedan har jag + fam. åkt in till farmor och käkat på Kinan och umgåtts.
Jag har även chillat med bröderna och åkt spark (A) Fyfan vad kul det var, vi tävlade om vem som kunde komma längst från att ha tagit fart i en lång isbacke.

Den kommande veckan känns dimmig. Vet inte vad jag kan förvänta mig. Har ringt om återbud till kursen, har redovisning, två inlämningsuppgifter och bla.bla. Sedan är det helg, shopping, och sedan är det bara några veckor till påsklovet då jag kmr att dra upp till Ljungdalen och bara leva ett med naturen, okej det är val kanske lite svårt på vintern, menmen ;P

Visst har jag vetat att det har funnits skumma svenska ord, men detta klår ju allt!
abominabel abderit vilket betyder - avskyvärdig dumbom ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela