Saltpetersyra

Händelserna styrs inte av mig

Publicerad 2010-03-23 19:42:37 i Vardagliga livet,

Sämst dag eller vad?!
Så jädra seeg! Först skolkade jag från svenskan (fanns en rimmlig annledning som var den att jag redan hade gjort det som skulle göras)
Sedan hade jag engelska, matte (genomgång i typ 80 minuter!!) och sist, men absolut inte minst Sh/TMS i 2h 20 min. +att vi hade en långtråkig föreläsning i 1h 5 min. Det värsta var inte hans brister i hur en bra PowerPoint presentation ska vara, att gubben talade ointressant och att det var alltför mycket fakta som inte handlade om ämnet, utan det faktum att det hade kunnat vara riktigt intressant om man borser från det jag nämnde innan! Snacka om surt!

+Att jag sett fram emot att kolla på Bygglov idag, men nej då är det klart att det ska vara slut och att TV4 istället ska visa Äntligen hemma...

*Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela