Saltpetersyra

Jag går sönder!

Publicerad 2010-02-01 20:24:15 i Vardagliga livet,

I won't try to philosophize
I'll just take a deep breath and I'll look in your eyes
This is how I feel
And it's so surreal


Jag vill klona mig själv... vill slippa all stress. Det är för mycket, hur ska jag hinna med allting och hur ska jag orka?!
Vilken mänsklig varelse skulle orka? varför måste jag drabbas av stressen?!
Lämna mig utanför tack! Jag har inte bett om detta, låt mig vara..
Jag går sönder...
*Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela