Saltpetersyra

довольный

Publicerad 2010-02-16 20:26:36 i Vardagliga livet,

Projektarbete nu i veckan. Kul och intressant, vi ska i en grupp på fyra skapa en helt ny produkt genom att re-designa en dator. Det går bra för tillfället. Vi har hitills kommit på två ideér och den första blev total skrotad av en lärare (fast det var vi inte ensamma om) Efter det kom vi på att vi skulle göra en lampa av sladdarna från datorn, genom att designa lampskärmen med dem och sedan göra en lampfot med något annat material från datorn.

Efter skoldagen så hade jag utvecklingssamtal och det var väldigt positivt! :) Min mentor funderade dock på att ge mig pluggbegrännsing ;P + Att jag ironiskt nog fick en ny läxa av honom att skriva, en utvecklingsplan om mig åt honom xD

OchOch jag ska träffa underbara roliga Mili på lovet! Kuul! :D

Kommentarer

Postat av: Mili

Publicerad 2010-02-16 20:52:51

Jaaaaa :D

Postat av: The supervisor

Publicerad 2010-02-16 22:15:54

Haha, ser fram emot det! :) <33

Postat av: Challelott ;D

Publicerad 2010-02-19 18:39:10

Pluggbregränsning på dig skulle nog vara bra :P

eller så blir du klar med skolan innan alla andra det skulle i försig vara en smart ide! :D

Postat av: The supervisor

Publicerad 2010-02-19 19:49:45

Men då måste ju jag börja på högskola och det orkar jag ju inte ;P Så pluggbegränsning vill jag inte ha! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela