Saltpetersyra

Your life

Publicerad 2010-02-22 20:54:36 i Vardagliga livet,

You'll just say the worst of me, with a hope they'll understand
Turned and as a coward you've learned
Victims pay the price eventually
The cost, let's see... your life


Månadens låt: Coheed and Cambria - Mother Superior

Vanlig skoldag igen, har varit en grymt slappt. Började med engelska och skulle sedan ha skridskoåkning, men det blev inställt eftersom det var 20 minus. Hade sedan lång lunchrast, sedan CAD, ingen mattelektion och sedan fick jag tillbaka mitt prov på ARL:en och fick ett glänsande VG :D Har fått tillskott till klassen också, Love heter han, verkar vara ok.

Mamma hämtade mig efter skolan och väl hemma sitter jag nu och pluggar eng inför morgondagen.Vi fick endast 20 minuter i skolan att förbereda vår uppsats som ska vara i 5 minuter!
*Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela