Saltpetersyra

Tiden går: tick, tock, tick

Publicerad 2010-02-13 14:33:24 i Vardagliga livet,

En vecka sedan sist. Jag suger på att vara aktiv med sådant här.

  • Lördag: Varit barnvakt åt syster tillsammans med Anki och vi åkte pulka m.m. Vi körde även energispelet som var skitkul. Det är lite som monopol fast man investerar i olika typer av energier t.ex vindkraft och industri. 
  • Måndag: Varit på sista akvarellkursen för i vår. Dock börjar oljekursen snart så det blir nog bra. 
  • Torsdag: Jag vaknade 05.00 och skulle ta 621:an mot åkersberga, men det var en snäll person som stannade och frågade om jag inte ville ha skjuts. Jag som vanligen är väldigt tveksam till att åka med personer som man inte känner, småpratade lite med henne och kom överens om att jag kunde få skjuts till Danderyd och därfifrån tog jag 4:an till Dalagatan där jag spände om alla snoddar och trådar och fick reda på att tandställningen kommer att behövas i minst 1 år till... Klockan 10.00 var jag inne i Norrtan, jag handlade med far och sedan kom jag hem och vi storstädade huset. 
  • Lördag: Gick upp klockan 07.00 och åkte in till city och sökte sommarjobb på Flygfyren tillsammans med Challe, det tog lång tid och sedan satte vi oss på ett fik medans vi väntade på våra bussar. Satt och väntade i vänthallen i 1 h och på bussen rann tårarna. Det kittlade i näsan av att jag behövde nysa och tårarna började då rinna. När jag kom hem till alla andra sjuklingar i familjen var pappa på ett pisshumör och jag blev så oerhört irriterad på honom och hans gnäll på oss hela tiden...

Sitter nu uppbunkrad med hushållspapper till näsan och försöker att plugga, vilket inte riktigt går så jättebra.
*Suck

Kommentarer

Postat av: Challe!

Publicerad 2010-02-14 20:53:09

Det var mysigt att fika :D

men synd att du har blivit förkyld "/

Postat av: The supervisor

Publicerad 2010-02-16 22:20:56

Det var riktigt mysigt att fika och ta igen förlorat tid! :D Ja, det är inte kul. Dock så går det nog över strax! :)

Postat av: challe igen :)

Publicerad 2010-02-19 18:40:55

ja vi kanske ska ta och börja fika någon gång då och då :)

Postat av: The supervisor

Publicerad 2010-02-19 19:51:05

Ja, det kan vi göra! Det skulle vara riktigt kul :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela