Saltpetersyra

Effektivitet

Publicerad 2010-02-21 12:59:41 i Vardagliga livet,

Söndag idag, har fått sjukt mycket gjort i helgen. Bl.a. så har jag städat stora delar av övervåningen och mitt sovrum. Ska idag bara ta det lugnt tror jag, måste skriva loggböcker från veckans projekt och kolla igenom veckans redovisningar dock, men det går relativt fort.

Fredagen var ett stort misstag. Ångrar att jag inte stannade hemma, fick världens värk, skakade, svettades och var skittrött. Som tur var så var det avslutet på projektveckan och slutade vid 14.00 så mamma fick komma och hämta mig och sedan slocknade jag i sängen och mådde hyffsat bra efter det.

Och jag är sjukt sugen på den svenska os mössan. Så jädra snygg, synd bara att den inte går att köpas :/ Funderar dock på att be farmor att göra en liknande, inte samma sak. Menmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela